Hegyi sprintek a fogyáshoz

Ezért hasznos a sprint edzés!
A lehető legtöbb kalóriát akarod elégedni sportolás közben? A következő mozgásformák garantáltan segítenek leolvasztani rólad a pluszkilókat! Sprintelés 30 perc alatt kalóriát éget el Unod a monoton, ugyanolyan tempójú futást és a biciklizést? Ha valami frissítőre vágysz, ne állj le a mozgással: inkább egy-egy kilométer kocogás közé szúrj be pár percnyi sprinteléstami legalább annyi kalóriától fog megszabadítani! A lényeg, hogy alaposan melegíts be előtte és egyenes pályán lehetőleg futópályán vagy egy sétányon gyakorold a sprintelést!

Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Életmód » Így fogyaszt le a világ legegyszerűbb mozgása! És még ingyen is van Így fogyaszt le a világ legegyszerűbb mozgása!

hegyi sprintek a fogyáshoz

És még ingyen is van A futás az egyik legnépszerűbb mozgásforma, nem véletlenül teszik le egyre többen mellette a voksukat. Ráadásul igencsak egyszerű módját jelenti a mozgásnak, hiszen elegendő hozzá egy jó cipő, némi elszántság, és egy futásra alkalmas terület, ideális esetben futópálya. Milyen típusai, módjai vannak a hétköznapi futásnak?

  • Miért fogysz
  • Egyszerű gyakorlattól haladj a bonyolultabb felé.
  • Függőleges csíkok karcsúsító
  • Anyukám azt mondta, hogy fogyjak
  • Újból fogyás sziklás hegy egészséges szokások fogyás, hogyan lehet veszíteni 8 kiló zsírt éget a zsírégetést.
  • Test karcsúsított site officiel

Alap futás — amikor a számodra kényelmes, megfelelő tempóban futsz kilométer közti hegyi sprintek a fogyáshoz. Hosszútávfutás — ebben az esetben minimum kilométert vagy ennél többet futsz le, ugyanúgy a számodra ideális gyorsasággal. Intervall futás — jogging vagy kocogótempót, illetve kényelmes, alap futást váltogatsz sprint szakaszokkal, legalább 5 ismétlésben.

hegyi sprintek a fogyáshoz

Hegyi futás — dimbes-dombos, hegyi, esetleg erdős környezetben futsz. Kombinálható a tájékozódási futással ami már egy külön sportág.

hegyi sprintek a fogyáshoz

Levezető futás — ilyenkor a rövidebb-hosszabb futás végén nagyon lazán, tényleg csak levezetés céljából karcsúsító asda még percet. Progresszív futás — akkor végzel ilyen futást, ha lassabban indítasz, és folyamatosan gyorsul a tempód egészen a futás végéig, tehát gyorsan is fejezed be a futást.

Égess el több kalóriát futás közben: 3 tipp, hogy hogyan!

Hogyan segít a futás a fogyásban? Mivel rendkívül sok izmot mozgat át a futás egyszerre, így aktív kalóriaégető mozgásforma.

ITT írtunk bővebben az intervallumos edzések hatékonyságáról.

  • Hogyan lehet elveszíteni a has kövér nő
  • Szöveg: Jakus Béla
  • Hogyan lehet fogyni gyorsan tudományosan bizonyított
  • Maximális fogyás 3 nap
  • Mózes Zsófi Így kezeljétek a pénzügyeket, hogy ne menjen rá a kapcsolatotok Manapság rengeteg edzésforma létezik.
  • Sóoldatos injekciók fogyáshoz

A kardió mozgásokról egyébként — amilyen a futás is — elmondható, hogy a hasi zsírégetést igen hatékonyan segítik.

A fogyáshoz persze kiemelten fontos, hogy a táplálkozásodra is figyelj. Mit egyél, hogy tényleg változzon a tested?

hegyi sprintek a fogyáshoz

A Metodic Food az anyagcseretípusodnak megfelelő, glutén- és laktózmentes alapanyagokból készíti el fogásait, cukor és adalékanyagok hozzáadása nélkül, kíméletes eljárásokkal készül. Heti menünket IDE  kattintva találod! Úgy is segítheti a futás a pluszkilóid leadását — főleg az intervall változat — hogy a szervezeted a hatására kevesebb éhség-hormon ghrelint kezd el termelni.

hegyi sprintek a fogyáshoz

A ghrelinről egy korábbi cikkünket ITT olvashatod el. Mindenkinek ajánlott a futás?

Természetesen nem. Nagyobb súlytöbblettel 20 kg plusz inkább csak gyalogolni kezdj el az ízületeid védelmében, illetve, ha tudsz olyan egészségügyi problémáról, ami mellett nem lehet, akkor se ugorj neki a szigetkörnek.

Rólunk Jó és egészséges séta - Lehet fogyni sétálással? Tényleg csak kemény, mindennapos edzőtermi edzéssel, vagy több tíz kilométeres napi futással lehet lefogyni? Mi van, ha azt mondjuk, hogy csak sétálással is fogyhatsz? Csak kövess néhány egyszerű szabályt, és égetheted a kalóriákat vidéken a családoddal vagy akár munkába menet.

Emellett, a szélesebb csípőjű lányoknak — körte vagy homokóra alkatúaknak például petefészek hormontípussal — sem ajánlott a futás, mivel testfelépítésüknek köszönhetően a térdízületeiket igencsak megterhelheti a futás.

Ők is maradjanak a gyorsgyaloglásnál vagy bármilyen más, számukra is ideális mozgásformánál.

Eleinte nehéz lesz ilyen pontosan megbecsülni. De amikor több ilyen edzést végez, akkor jobban meg fogja érteni a testét, és egyre jobban rájön, milyen intenzitással fut. Pihenés Az esték közötti pihenőidő lehet olyan rövid vagy hosszú, amennyire szüksége van.

Mint minden sportot, a futást is csak saját felelősségre kezdd el, és végezd! Értékelje ezt a tartalmat.

Lásd még