Zsírégetés az íróasztalnál, Számos tényezőtől függ

Fogyj alvás közben!

zsírégetés az íróasztalnál

Ratings 0 A sok ülőmunkának bizony számtalan hátránya van, ám apró trükkök bevetésével hatékonyan csökkenthető az ülve töltött idő. Ha te is azok közé tartozol, akiket sok ülésre kényszerít a munkája, akkor van számodra egy jó és egy rossz hírünk.

Kövesd Katit, Ő már jó úton halad a fogyáshoz, ilyen körülmények mellett is.

Kezdjük a rosszal! Hiába jársz rendszeresen edzeni és ülsz le utána nyugodt abb szívvel a számítógép elé, kutatások kimutatták, hogy ha a hosszútávú ülőmunkát, csak néha szakítod félbe testmozgással, azzal nem tudod csökkenteni a szívelégtelenségek, a cukorbetegség és más egyéb betegségek kialakulásának kockázatát, zsírégetés az íróasztalnál többek között a sok ülés is hozzájárul.

Magyarán hiába jár a rendszeres edzés számos pozitív élettani hatással, ha a nap többi szakaszában egyébként végig az íróasztal mellett ülünk, akkor a testmozgás sem képes a csodákra.

  • Zsírégetés home office-ban - a Cubiival megoldható | Startlap Vásárlás
  • Fogyj alvás közben! | Well&fit
  • Ráadásul még a mérleg is hízeleg nekünk, hiszen reggelente kevesebbet mutat a majdnem fél literes éjszakai vízveszteségnek köszönhetően.
  • Edzés az irodában?
  • 6 gyakorlat irodai edzéshez! | Peak girl
  • Fogyókúra Dia Igyál rengeteg vizet és fogyassz magas víztartalmú ételeket, mint a dinnye és a paradicsom.

A jó hírünk viszont az, hogy számos olyan apró tipp és gyakorlat létezik, amit az irodádban, munkaidő közben is könnyedén el tudsz végezni, és segít mozgásban tartani a nap folyamán. Ezekből emelünk most ki hármat, amit rögtön a cikk elolvasása után alkalmazni tudsz!

zsírégetés az íróasztalnál

Egy példa erre a következő: állj fel a székből zárt lábbal, és hajolj előre derékból,olyan mélyre amíg csak kényelmes. Felváltva lassan hajlítsd be először az egyik, majd a másik térdedet, a másik lábad eközben maradjon nyújtva.

zsírégetés az íróasztalnál

Hajtsd le a fejedet is, tekinteted a talaj felé irányuljon és tartsd meg a nyújtó pózt körülbelül 15 másodpercig. Ha valaki telefonon keres, mindig állj fel és mozogj egy kicsit. Járd körbe az irodát egy kihangosított konferencia beszélgetés, vagy skype-on történő diskurzus alkalmával, ezzel máris csökkented az ülve töltött időt és szellemileg is felfrissülsz.

Ha jó kint az idő, akkor hogyan fogyott kim biermann ki az ablakot is, és engedj be egy kis friss levegőt. Ha saját irodád van, vagy épp nincs bent senki, akkor nyugodtan végezz kevésbé látványos gyakorlatokat, például guggolásokat a falnál.

Nem csak fogyókúrás mítosz a zsírégető zóna Origo

Ehhez lépj el egy lépést a faltól, majd guggolj hátra, úgy, zsírégetés az íróasztalnál a hátaddal hozzáérsz a falhoz. Arra mindenképp ügyelj, hogy a térded ne menjen a bokád elé, és hogy az álladat emeld fel, a tekinteted pedig előre nézzen.

zsírégetés az íróasztalnál

Ezen kívül egy fitnesz labda beszerzése is remek ötletnek bizonyulhat, nagyon sok cégnél már szinte alapvető irodai tartozéknak számít! Ha pedig végre kiszabadultál az irodádból, akkor itt az ideje, kipróbáld a leghatásosabb páros gyakorlatok at kedvenc kolléganőddel!

Lásd még