Zsír segíti a fogyást

zsír segíti a fogyást

A zsírfogyasztás elkerülése önmagában még nem garancia a fogyásra.

unc fogyás kutatási tanulmány

Éppen ellenkezőleg: óriási veszélyeket is rejteget, hiszen zsírok nélkül anyagcserénk nem működik megfelelően. Tény, hogy a túlzott zsírfogyasztás elhízáshoz vezethet.

amita fogyás bartlett

Statisztikák tanulsága szerint naponta átlagosan mintegy száz grammnyit pumpálunk magunkba belőle, s ez soknak számít, hiszen grammonként kilenc kilokalóriát tartalmaz, többet mint bármely más tápanyag. Emellett — a komplex szénhidrátokkal ellentétben, amelyek 4,2 kilokalóriát tartalmaznak grammonként — nem váltanak ki hosszútávú telítettség érzést, s a gyakori étkezések miatt az elfogyasztott zsírmennyiséget szervezetünk könnyen raktáraiba küldi. Közülük az egyik, a low fat  alacsony zsírtartalom 30, amelynek elnevezése abból származik, hogy a naponta elfogyasztott ételekből nyert energia maximum 30 százalékban származhat zsírokból.

Az ezen elvek alapján élők szerint a szénhidrátok korlátlan mennyiségben fogyaszthatók a legtöbb esetben 55 százaléknál is többet visznek be ebből a forrásbóls inkább a növényi olajok fogyasztása javasolt az állati eredetűe kkel szemben.

fogyókúrás balekok

A zsírosnak számító halfajták ugyanakkor — mint a makréla, hering, lazac és tonhal — fogyaszthatók ugyanúgy, mint az olajos magvak, ám a 30 százalékos határ így sem léphető át. A low fat-elv hosszú ideig tartó telítettség érzést zsír segíti a fogyást, ám pontosan a zsírbevitel korlátozottsága miatt számos élelmiszerről le kell mondanunk.

Szerencsére a könyvesboltok polcain számos szakácskönyv áll mindazok rendelkezésére, akik ki akarják próbálni e táplálkozási módot.

Írta: Csehi Dorina A fogyás, a szívbetegségek kockázatának csökkentése és a jobb közérzet titka, hogy felpakold a tányérodat zsírral. Persze nem mindegy, hogy milyennel! Melyek a jó zsírok, és miért van rájuk szükség?

Ugyanakkor a naponta összesen bevitt kalóriák számát ekkor sem téveszthetjük szem elől. Nincs garancia A kevesebb zsírfogyasztás önmagában ugyanakkor nem garancia arra, hogy elkerüljük az elhízás veszélyét.

hogyan fogyott a pratt

A zsírok teljes száműzése helyett egészségesebb, ha fajtájukra figyelünk oda: inkább a halakból származó zsírok és a növényi olajok mint olíva- repce- vagy lenolaj ajánlottak. Fókuszban a Nő a rovat legfrissebb cikkei A gyermekkor ízei 14 étel, ami segít leküzdeni a depressziót Nem megy a fogyás?

olyan alkalmazások, mint például a zsírégetés velem

Vezess étkezési naplót! Ételek télire Kapcsolódó cikkek.

Lásd még